En effektiv
självbetjäning

Vårt lättillgängliga QR-system kombinerar smidighet och effektivitet för både dig och dina gäster.  Den förenklar beställningsprocessen, maximerar försäljning och minskar personalkostnaden, samtidigt som den ger en bekvämare upplevelse för gästen.

  • MERFÖRSÄLJNING

    Smarta addons som tillval och förslag skapar merförsäljning utan att du ens behöver lyfta ett finger, och den smidiga betalningsprocessen gör processen busenkel för dina gäster.

  • MINSKAD VÄNTETID

    Slipp onödig väntan och en kö som aldrig tar slut. Med vårt QR-system kan gästen göra sin beställning direkt vid bordet. Smidigt och enkelt!

  • SJÄLVBETJÄNING TILL BORDS

    Med vår QR-bordsbeställning kan gäster enkelt skanna en kod och beställa direkt i mobilen. Ingen app eller registrering krävs och gästen beställer själv när det passar, utan väntan på personal.

  • INGEN APP

    QR-systemet är webbaserade vilket gör att den stöds av alla mobila enheter. Det kräver ingen app eller registrering.

BORDSBESTÄLLNING

Låt gästen beställa direkt vid bordet

Med vår QR-bordsbeställning kan gäster själv genomföra sin beställning, utan app eller registrering. Genom att skanna en QR-kod med mobilen kan gästen direkt se menyn, lägga sin beställning och betala, utan att behöva vänta på serveringspersonal. Detta ger inte bara en mer bekväm upplevelse för gästen, utan hjälper din verksamhet att sänka personalkostnaderna och öka omsättningen.

Öka försäljningen och sänk kostnaderna

När gästen gör sin beställning direkt i mobilen sparar du in på personalkostnad.


Genom att erbjuda gästen passande tillval och förslag skapar du merförsäljning med ett knapptryck.


Vårt smidiga bongsystem effektiviserar arbetsflödet för din personal.


När gästen betalar direkt i mobilen förenklas betalningsprocessen och ger en mer lönsam service.


MENYER

Marknadsför produkter och erbjudanden

Med QR-menyer kan du enkelt marknadsföra erbjudanden genom anpassade bilder, rubriker och beskrivningar. Visa utvalda produkter och öka försäljningen genom att ge kunderna en attraktiv och smidig beställningsupplevelse direkt i mobilen.

Börja öka din
omsättning

Skriv upp dina uppgifter här så kontaktar vi dig för att berätta mer.

Lär dig mer mer om vårt system.

Vi är ett helt molnbaserat system vilket betyder att du har tillgång till vårt Back Office när du vill och var du vill på vilken mobil enhet du än använder. Det ska vara enkelt för dig och din personal att göra ändringar därför använder vi oss av ett gränssnitt och språk som är lätt för alla att förstå sig på.

Våra kunniga medarbetare jobbar ständigt med vidareutveckling av systemet och att knyta an flera samarbetspartners som underlättar för din drift, så att du kan fokusera på det du gör bäst!


BETALSÄTT

Enkelt att
ta betalt

Vi erbjuder en betallösning som låter dina gäster betala på plats eller online.

Olika betalterminaler gör det smidigt för dig att ta betalt på plats. Stationära terminaler för betalningar direkt vid kassan eller externa terminaler du kan ta till hands som är synkade mellan alla dina kassor. Terminalerna stödjer kortbetalning: fysiska såväl som digitala (Apple-, Google- och Samsung Pay).

Via våra kassor kan du även ta betalt med faktura som kan integreras med Fortnox.

Flera smarta digitala betalsätt är: Swish, Svea finans och lojalitet i form av presentkort som alla går att ta betalt med på plats eller online.


FUNKTIONER

Funktioner:

Spärra produkter
Skulle du få slut på en produkt kan du spärra den omgående. Gästen kan inte längre beställa produkten och du kan istället sälja mer av de produkterna du har. När produkten är tillgänglig igen öppnar upp för den i systemet och så är den redo att beställas av dina gäster.

Orderskärmar
Se beställningarna på digitala skärmar och ge din personal en bättre överblick över beställningarna de har levererat och ska leverera. Systemet har även ett varningssystem som visar om en beställning har legat för länge. Att ha digitala paddor på olika ställen i restaurangen gör att alla har all information hela tiden och du kan enkelt se och mäta hur pass effektiv din restaurang är.

Tillval
Med tillval skapar du en större möjlighet för merförsäljning. Gästen vägleds till utvalda produkter så att du kan sälja mer.

Tidsstyrda menyer
Genom tidsstyrda menyer kan gästen ta del av tidsanpassade menyer och erbjudanden. Har du en After Work meny som gäller mellan 15:00-18:00 är den endast synlig under den tidsintervallen. Självklart kan du kombinera att visa fler menyer samtidigt.

Allergener
Visa innehåll och allergener på dina produkter och låt gästen justera innehållen som är möjliga. Gästen kan enkelt göra sin beställning och du slipper bli överöst med onödiga frågor.

Digitala kvitton
När gästen har gjort sin beställning skickas en beställningsbekräftelse och kvittot till e-postadressen som de har angett.


Läs mer om våra olika system