
Online Order
nära till hands
Vårt Take Away och Utkörningssystem låter gäster beställa och betala online, utan kö. Med våra smarta funktioner kan du optimera beställningar och flödet, vilket förbättrar effektiviteten och ger en snabbare service.
-
SMIDIGARE BESTÄLLNINGAR
Med vår Online Order kan gästerna beställa när och var de vill, direkt i mobilen. Slipp telefonbeställningar och ge gästerna friheten att göra sin beställning enkelt och smidigt.
-
SÄLJ DYGNET RUNT
Du kan schemalägga menyer, hantera produkter och tillval så att gästen alltid kan göra en beställning.
-
EFFEKTIVARE SERVICE
Låt gästen välja avhämtningstid för att underlätta planering av arbete och beställningsflöde. Anpassa tidsintervall och maximalt antal beställningar efter behov.
-
LEVERANS PÅ DINA VILLKOR
Med leveransfunktionen kan du sätta upp ett leveransområde och börja köra ut beställningar på ett klick.
ÖPPETTIDER
Låt gästen beställa i lugn och ro
Genom att lägga in dina öppettider och visningstider kan gästerna enkelt göra sin beställning när och var de vill, vilket ger en ökad flexibilitet och bekvämlighet. Med möjligheten att förbeställa i förväg skapas fler försäljningsmöjligheter och du får en bättre översikt över efterfrågan.
Sälj mer och spara in på kostnaderna
Vår Online Order erbjuder ett användarvänligt gränssnitt som förenklar vägen till försäljning. Genom att erbjuda tillval och lyfta fram utvalda produkter som kompletterar gästernas val kan du effektivt uppmuntra gästerna till att beställa mer.
Om en produkt är slutsåld kan du smidigt inaktivera den och istället rikta fokus mot att sälja andra tillgängliga alternativ.
Effektivisera arbetsflödet samtidigt som du minskar köer och väntetid.
Öka din omsättning genom att låta gästen beställa dygnet runt.
Smarta funktioner och tillval som leder till merförsäljning.
FUNKTIONER
Effektivisera arbetet för din personal
Optimera beställningarna
Med kapacitetsstyrningen väljer du antalet beställningar du kan leverera under en tidsintervall för att optimera och sälja mera.
Tydliga bongar
Se beställningarna på digitala skärmar och ge din personal en bättre överblick över beställningarna de har levererat och ska leverera.
Slipp oviktiga frågor
Genom att visa innehåll och allergener har gästen möjlighet att skräddarsy sin beställning så att du slipper onödiga telefonsamtal och frågor.
Börja öka din
omsättning
Skriv upp dina uppgifter här så kontaktar vi dig för att berätta mer.
Lär dig mer mer om vårt system.
Vi är ett helt molnbaserat system vilket betyder att du har tillgång till vårt Back Office när du vill och var du vill på vilken mobil enhet du än använder. Det ska vara enkelt för dig och din personal att göra ändringar därför använder vi oss av ett gränssnitt och språk som är lätt för alla att förstå sig på.
Våra kunniga medarbetare jobbar ständigt med vidareutveckling av systemet och att knyta an flera samarbetspartners som underlättar för din drift, så att du kan fokusera på det du gör bäst!
BETALSÄTT
Enkelt att
ta betalt
Vi erbjuder en betallösning som låter dina gäster betala på plats eller online.
Olika betalterminaler gör det smidigt för dig att ta betalt på plats. Stationära terminaler för betalningar direkt vid kassan eller externa terminaler du kan ta till hands som är synkade mellan alla dina kassor. Terminalerna stödjer kortbetalning: fysiska såväl som digitala (Apple-, Google- och Samsung Pay).
Via våra kassor kan du även ta betalt med faktura som kan integreras med Fortnox.
Flera smarta digitala betalsätt är: Swish, Svea finans och lojalitet i form av presentkort som alla går att ta betalt med på plats eller online.
FUNKTIONER
Funktioner:
Spärra produkter
Skulle du få slut på en produkt kan du spärra den omgående. Gästen kan inte längre beställa produkten och du kan istället sälja mer av de produkterna du har. När produkten är tillgänglig igen öppnar upp för den i systemet och så är den redo att beställas av dina gäster.
Kapacitetsstyrning
Ställ in hur många beställningar du kan ta emot under en tidsintervall för att leverera och sälja till max. Om du exempelvis vet att kl 19.00 har restaurangen kapacitet att leverera fyra beställningar så är det enbart dessa som kan beställas under denna intervall. Gästen kan välja att göra sin beställning ändå men vid en annan tid då det finns kapacitet.
Orderskärmar
Se beställningarna på digitala skärmar och ge din personal en bättre överblick över beställningarna de har levererat och ska leverera. Systemet har även ett varningssystem som visar om en beställning har legat för länge. Att ha digitala paddor på olika ställen i restaurangen gör att alla har all information hela tiden och du kan enkelt se och mäta hur pass effektiv din restaurang är.
Öppettider
Genom att ställa in dina öppettider kan gästen göra sin beställning dygnet runt. Antingen väljer gästen att lägga sin beställning till nästkommande ledig tid eller kan den lägga sin beställning till längre fram. Hur långt fram gästen kan lägga sin beställning väljer du själv.
Tillval
Med tillval skapar du en större möjlighet för merförsäljning. Gästen vägleds till utvalda produkter så att du kan sälja mer.
Allergener
Visa innehåll och allergener på dina produkter och låt gästen justera innehållen som är möjliga. Gästen kan enkelt göra sin beställning och du slipper bli överöst med onödiga frågor.
Digitala kvitton
När gästen har gjort sin beställning skickas en beställningsbekräftelse och kvittot till e-postadressen som de har angett.
Leverans
Vi har ett kartbaserat system som skickar adressen direkt till chauffören. Du väljer själv vilken geografiskt radie du kan leverera inom vilket skapar en stor flexibilitet i takt med att du expanderar. Möjlighet för dig och gästen att se var leveransbilarna är i realtid finns.